Ukryj filtry
audi e-tron GT
audi e-tron GT
Mobilność elektryczna to dzisiaj nie tylko moda, ale też duża potrzeba wynikająca z degradacji środowiska przez człowieka. Wybierając do firmy auto na prąd, nie przyczyniasz się do emisji spalin. Zobacz, jak obalamy mit, że elektryki są dla wybranych, bo są za drogie.
Wysokiej klasy elektryk, np. Audi e-tron GT, może być na kieszeń właściwie każdego przedsiębiorcy. Wszystko zależy od tego, czy decydujesz się na zakup nowego, czy używanego samochodu, a także czy kupisz go za gotówkę, czy np. weźmiesz w leasing. I w końcu: jaki to będzie leasing: klasyczny czy jak abonament?
VW FS STORE to sklep, w którym czeka na Ciebie używane, ale gotowe do dalszej drogi, auto. Jego cena jest niższa, ponieważ wróciło z leasingu. Ma maksymalnie 8 lat, gdy wybierzesz finansowanie klasyczne, lub 5 lat przy wyborze leasingu (lub kredytu – dla klientów prywatnych) jak abonament. Jest to więc wciąż młode Audi e-tron G, które jeszcze długie lata posłuży Ci w biznesie.
Jak na wysokość raty finansowania wpływa dobór odpowiedniego rozwiązania? Poleasingowe auto możesz sfinansować za pomocą produktów klasycznych, a także jak abonament. Pierwsza opcja zakłada, że w ratach spłacasz całą wartość samochodu. Druga – jedynie część wartości, ponieważ bank bierze tu pod uwagę stratę tej wartości. Dlatego też rata jest niższa. Dodatkowo przy opcji „abonamentowej” masz elastyczne zakończenie umowy. Możesz wybrać pomiędzy wykupem swojego Audi e-tron GT na stałe lub oddaniem do salonu i wymianą na nowsze używane auto.
Aby sprawdzić swoją miesięczną ratę, warto wejść do kalkulatora leasingu. Należy określić, na ile lat bierze się poleasingowe auto, ile kilometrów rocznie planuje się nim przejechać i w końcu jaką wpłatę własną chce się wnieść. Istotne jest to, że wniesienie jej nie jest konieczne do podpisania umowy, ale jeśli dysponujesz pewną kwotą, warto to przemyśleć – nawet niewielka wpłata obniża bowiem ratę.
02-220 Warszawa
Sob. 10:00 – 15:00